Tjänster

SÄLJKURSER

Allt krut på ett ställe

Vad skulle hända om en enda uppdragsgivare servats istället för flera av Oneminute Sweden eller någon annan? En hel del är övertygelsen.

Starta en intern säljavdelning med tydliga mål

De flesta bolag har tydliga mål och mätbara rutiner bakom avdelningar som ekonomi, produktion osv. När det kommer till sälj är det emellanåt tvärtom. Genom att införa det på ert sälj vet ni vart ni är på väg.

Låt säljarna ha ett lika starkt varför som er

De som startat ett bolag, de som sitter i ledande positioner har ofta starka drivkrafter bakom det man gör. Dessa är dock olika för olika personer. Genom att hitta dessa för just era säljresurser kan ni få personer som gör allt för att hitta nya kunder.

Tränga igenom ”bruset”

Alla du ska försöka nå är upptagna och på väg mellan två punkter. Detta kan dock vara en fördel. Hur fungerar våra hjärnor under stress och hur kan man dra nytta av detta för få chansen att presentera sig? Slutsatser från hårt arbete revideras där viss forskning bakom ämnet belyses.

Nio år av resultat sammanfattat på några timmar

Hur nio år av hårt arbete för att leverera högkvalitativa möten åt flera bolag samtidigt med rutiner och övriga bitar presenteras på några timmar med övertygelsen att ni kan uppnå ännu mer.

MÖTESBOKNING

Vilka är ni, Hur vad och varför

Ett av de viktigaste stegen är att förstå er, vad gör ni, hur gör ni det, skiljer ni er från andra på något sätt osv. En grund att luta sig emot för att kortfattat beskriva er verklighet för andra.

Var, när och mot Vem

Vilka målgrupper har ni, inom vilka geografiska områden finns dom, inom vilka tidsintervall vill ni ha möten med mera?

Mätbara kriterier

Att boka möten för er innebär i slutändan att ni ska göra avslut. Därför är det viktigt att veta hur långa avslutscykler ni har och övriga parametrar så att vi vet vad vi ska luta oss emot för att göra uppföljningar.

Ett, Två , tre – Kör

När vi vet vilka era behov är, målgrupp, Geografiska områden med mera, när alla bitar är på plats och vi hittat gemensamma nämnare, då kör vi igång, metodiskt, kvalitatitivt och med största respekt för alla vi talar med.