Tjänster

SÄLJKURSER

Allt krut på ett ställe

Vad skulle hända om en enda uppdragsgivare servats istället för flera av Oneminute Sweden eller någon annan? En hel del är övertygelsen.

Starta en intern säljavdelning med tydliga mål

De flesta bolag har tydliga mål och mätbara rutiner bakom avdelningar som ekonomi, produktion osv. När det kommer till sälj är det emellanåt tvärtom. Genom att införa det på ert sälj vet ni vart ni är på väg.

Låt säljarna ha ett lika starkt varför som er

De som startat ett bolag, de som sitter i ledande positioner har ofta starka drivkrafter bakom det man gör. Dessa är dock olika för olika personer. Genom att hitta dessa för just era säljresurser kan ni få personer som gör allt för att hitta nya kunder.

Tränga igenom ”bruset”

Alla du ska försöka nå är upptagna och på väg mellan två punkter. Detta kan dock vara en fördel. Hur fungerar våra hjärnor under stress och hur kan man dra nytta av detta för få chansen att presentera sig? Slutsatser från hårt arbete revideras där viss forskning bakom ämnet belyses.

Nio år av resultat sammanfattat på några timmar

Hur nio år av hårt arbete för att leverera högkvalitativa möten åt flera bolag samtidigt med rutiner och övriga bitar presenteras på några timmar med övertygelsen att ni kan uppnå ännu mer.

MÖTESBOKNING

Vilka är ni, Hur vad och varför

Ett av de viktigaste stegen är att förstå er, vad gör ni, hur gör ni det, skiljer ni er från andra på något sätt osv. En grund att luta sig emot för att kortfattat beskriva er verklighet för andra.

Var, när och mot Vem

Vilka målgrupper har ni, inom vilka geografiska områden finns dom, inom vilka tidsintervall vill ni ha möten med mera?

Mätbara kriterier

Att boka möten för er innebär i slutändan att ni ska göra avslut. Därför är det viktigt att veta hur långa avslutscykler ni har och övriga parametrar så att vi vet vad vi ska luta oss emot för att göra uppföljningar.

Ett, Två , tre – Kör

När vi vet vilka era behov är, målgrupp, Geografiska områden med mera, när alla bitar är på plats och vi hittat gemensamma nämnare, då kör vi igång, metodiskt, kvalitatitivt och med största respekt för alla vi talar med.

Inställningar för cookies
Vår webbsida använder cookies för att hemsidan och våra tjänster ska fungera som de ska. Cookies hjälper oss att förbättra användarvänligheten för dig som besökare, och därför är vissa cookies nödvändiga för att webbsidan ska vara fullt fungerande. Nedan kan du läsa mer om våra cookies och vilka som är valbara.
Inställningar för samtycke
Inställningar för samtycke
Nödvändiga cookies
Dessa cookies används då våra besökare använder en funktion på vår webbplats och är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera fullt ut. Dessa cookies kan därför inte stängas av. Cookies används exempelvis då du fyller i ett formulär eller skapar ett konto och lagrar ingen personlig identifierbar information.
Prestanda cookies
Denna typ av cookie hjälper oss att följa antal besök på vår webbsida och hur våra användare hittade till oss. Vi använder cookies till att mäta och analysera för att exempelvis kunna förbättra användarvänligheten på vår webbplats. Vi kan med hjälp av våra insamlade cookies analysera hur användaren navigerar på webbplatsen, och ta bort irrelevanta sidor och information för att skapa ett så användbart material för våra kunder som möjligt. Den information som vi sparar är exempelvis vilka produktsidor som du besöker.
Marknadsföring
Dessa cookies används för att kunna analysera hur vi kan marknadsföra våra produkter och tjänster. Insamlingen av cookies kan exempelvis hjälpa oss att anpassa annonser till våra besökare baserat på dess tidigare användning av våra tjänster.